Mellow Mood – Twinz recenzia

Nový album od Mellow Mood rozhodne nie je krokom vzad. Títo mladí chaloši, dvojičky z Talianska sú momentálne v plnej sile a album je skutočne autentický a poctivo urobený. Releas začína ako inak introm, po ktorom nasleduje dancehallovo ladená pesnička Twinz, ktorá si priam pýta dubplate ! Nasleduje rootsový, chune o smutnej láske Closed Doors, ktorú razante vystrieda tanečný párty hit Dig Dig Dig. Ten je dokonca už aj obohatený klipom. Ďalšou v poradí je jeden z najsilnejších trekov albumu, ktorý vyšiel ako singel aj s videom ešte pred releasom. Je to kombinácia s Richie Campbell s názvom Inna Jamaica. Je to óda na Jamajku ako vyšitá na tučnom rub a dub riddime.

“Man affi reach di land of the sun hold a vybz in Jamaica mi affi touch dung inna Jamdung build a house in Jamaica.”

Tun It Up je mierne hip-hopový one drop a potom, ako vás k tomu týto páni vyzývajú, si budete chcieť zhlasniť repráky a jedno blejznuť. Don’t Leave I Lonely je melodická balada poprekladaná energickými mixami. One Note, kolabo z Kg Man je ďalším rub a dub tunom na albume a táto poloha podla mňa Mellow Mood veľmi sedí. Nasleduje dancehallový trek Be Around s Forelock ako hosťom. You Dont Know je zas krásna roots reggae pesnička o láske, vystriedaná pozitívny a taktiež rootsovým trekom One Drop, na ktorom chalanom z Mellow Mood hosťuje Sr. Wilson. Album končí precítenou ďakovačkou mamám Oh Mama.